“Petitia” este cererea, reclamatia sau sesizarea prin care se aduc la cunostinta BT Capital Partners fapte de natura a aduce atingere drepturilor sau intereselor petentului, formulata in scris si depusa la sediul central sau sediile secundare ale BT Capital Partners, dupa caz, transmisa prin posta sau posta electronica ori prin sistem on-line, prin intermediul careia un petent sau imputernicitii legali ai acestuia, care actioneaza exclusiv in numele petentului si fara un interes comercial propriu, isi exprima nemultumirea cu privire la serviciul si activitatea de investitii prestate in baza Legii nr.297/2004 sau la informatiile furnizate de BT Capital Partners in urma solicitarilor de informatii primite de la petenti;
Prin “petent” se intelege orice persoana fizica sau juridica, client/investitor al BT Capital Partners, care depune o petitie catre BT Capital Partners cu privire la serviciul si activitatea de investitii prestate in baza Legii nr. 297/2004;
Petitiile depuse de petenti trebuie sa contina:
- Numele si prenumele;
- Codul numeric personal (CNP);
- Datele de contact ale petentului (adresa, numar de telefon, e-mail);
- Semnatura.
- Numele si prenumele;
- Datele de contact (adresa, numar de telefon, e-mail);
- Calitatea si interesul in cauza;
- Semnatura.
- Loredana Cristina Zaharia (e-mail: loredana.zaharia@btcapitalpartners.ro , tel.: 0374.778.840) – Sediul Central Cluj-Napoca
- Iulia Voica (e-mail: iulia.voica@btcapitalpartners.ro , tel.: 0264.430.564) – Sediul Central Cluj-Napoca
- va confirma petentului primirea si inregistrarea petitiei;
- il va informa pe petent cu privire la data pana la care va fi solutionata petitia;
- ii va face petentului cunoscute prevederile Procedurii de lucru privind administrarea reclamatiilor primite de la clienti.